2 , آبان , 1403

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مخصوص رمپ و آسفالت

کابل‌های اکوفلور دارای استانداردهای نوین با براندمان بالا هستندکه کاربردشان ذوب برف و یخ در سطوح بیرونی است.

شرکت Fenix کابل‌ها و رول‌های اکوفلور را برای نصب در آسفالت ارائه می‌کند چرا که این محصول، تا دمای ۲۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد مقاوم است. برای این نوع کابل‌ها و رول‌های گرمایشی نیازی به بستر شنی بر روی کابل نیست. بدین ترتیب زمان و هزینه نصب کاهش می‌یابد. ضخامت آسفالت از روی کابل‌های گرمایشی اکوفلور باید حداقل ۵ سانتی‌متر باشد.

با استفاده از کابل‌ها و رول‌های گرمایشی اکوفلور تحت کنترل ترموستات‌های الکترونیکی با سنسور رطوبتی، می‌توانید به‌گونه‌ای مقرون به صرفه از فضاهای وسیعی مانند پارکینگ، رمپ یا پیاده‌روی ساختمان حفاظت کنید. محصولی مطمئن که نیازی به صرف زمان و نیروی زیاد ندارد.

تردد در مسیرهای یخ زده همواره مشکلات بسیاری را برای ساکنین ساختمان‌های مسکونی ایجاد کرده و سلامتی افراد را به خطر می‌اندازد. همچنین عبور در مسیرهای مسطح، شیب‌دار و راه پله‌ها خالی از خطر نیست. برای رفع این مشکل، کلینیک تجهیزات ساختمانی کارا بهترین گزینه را برای طراحان و سازندگان ساختمان پیشنهاد می‌دهد. استفاده از سیستم گرمایش از کف الکتریکی در سطوح خارجی همچون رمپ‌های مسطح و شیب‌دار خودرو، پیاده‌رو، مسیرهای تردد، راه پله‌ها ، پد هلی‌کوپتر و … (قابل استفاده در زیر انواع سنگ، آسفالت و بتون) بهترین و مطمئن‌ترین روش می‌باشد.

محصولات مشابه ...

از بزرگترین مزایای این سیستم، واکنش سریع و در نتیجه صرفه‌جویی در انرژی برای ذوب برف و یخ است.

هدف اصلی این سیستم، ذوب برف و یخ بر روی سطح آسفالت است. سطح آسفالت هم مثل تمام سطوح بیرونی در طول زمستان، برای دسترسی ایمن به ساختمان، نیاز به برف‌روبی و یخ‌زدایی دارد. می‌توان این کار را دستی یا هوشمند، با استفاده از سیستم الکتریکی ذوب برف و یخ با سنسور دما و رطوبت و نیز ترموستات انجام داد.

تنظیمات اتوماتیک سیستم ذوب برف، سطوح را از برف می‌زداید و آن را در تمام شبانه‌روز قابل عبور می‌سازد.

مزیت بزرگ دیگر این سیستم که مستقیما در آسفالت نصب می‌شود زمان گرم شدن آن در مقایسه با دیگر سیستم‌ها است.

همچنین میتوان از این سیستم در سطوحی که قبلا به آسفالت تجهیز گردیده نیز استفاده نمود. فقط کافیست با ایجاد شیارهای موازی و قراردادن کابل‌ها در داخل آن‌ها زمستانی بدون یخ‌زدگی را تجربه کنید.